Alla inlägg under februari 2010

Av Camilla - 26 februari 2010 13:10

Vaknade 7.00 i morse o kunde inte somna om.Hinkade java o hade datorn alldeles för mig själv   Drog iväg till Willys vid 10-tiden.Handlade massor o när jag ändå åkte förbi klubben så tränade vi lite.Troija va flippad idag.Ville bara leka o tramsa så det blev inte mycket gjort.Tränade lite ruta o agerade störning åt Anette o Wille (dvärgpudel).

Har nu beställt nya apporter (Trä o Metall) o ett gäng koner så nu ska här tränas "rutan"   Fick nån form av städmani igår.Nu får man leta noga om man ska hitta några tussar här.Undrar om det beror på hundarna?????Ja ja,dom är värda varenda en.På Måndag har jag bokat tid för ultraljud på Solo.Kan inte hålla mig,är såååå förbaskat nyfiken.Nu väntar en sprängfylld helg med jobb igen.Från Fre e.m-Sön kväll.....

Lägger in en bild på Solo som brotter ner Mesti under "lek".O en bild på den förhoppningsvis blivande fadern,stiliga Wesa Borg´s Mestari. 



                             Trevlig helg alla    





 

    

Av Camilla - 21 februari 2010 21:10

I Lördags va jag,Troija o A-L på Lidingö BK.Det gick inte så bra med attans va jag är nöjd ändå.Mina nerver höll bra.Troija låg tills 10sek återstod av Platsliggningen.10sek!!!!!!!!!!!!!!!!  Tror att jag sa ligg med annat tonfall än jag brukar på läggande under gång så hon tvekade o la sig inte.Apporten avstog jag.Svinkallt va det.Troija fick kramp flera gånger,stackar´n   .På övriga moment fick vi Tand 10p.Lin 8p.Ink 9p.Ställ 8,5.Hopp 9,5 o det bästa av allt 10p på helheten   Helgen har bara rusat iväg.Imorse drog jag till Väsby BK för första kursen på Figurantutbildningen.Nästa gång (Mars) ska vi vara hemma på Bro-Håbo.Skönt

Psykologikursen har startat o snart är det även dags för appellkursen.Inga problem med fritidsaktiviteter här inte   

Nu är det snart dags för tjejerna i skidskytte!

Ska blr sååååå skönt att få sova imorgon bitti!


                     Tack o gonatt                  /C

Av Camilla - 1 februari 2010 12:01

Shit,helt slut efter helgens jobb.Fre 14.30-20.45 Lör 7.45-20.45 Sön 7.45-20.45.Fyllde ju år igår o fick uppvaktning när jag kom hem.Tårta,kaffe,paket,vin o sång.Dom e sååå fina i min familj.Har precis varit ute med vovs en sväng på gärdet,det va på gränsen till djurplågeri.Corgisarna hade snö uppe på ryggen   Troija va schysst o gick före då gick det bättre.Nu ligger dom oxå här utslagna haha.Kommer förmodligen inte att bli mycket uträttat här idag.Tände en brasa innan jag gick så nu blir det "sjutår" o vågrätt läge i soffan.Skulle behöva träna,kanske jag är piggare framåt e.m/kvällen.Solo har varit på "turné" i helgen uppe i Dalarna.Tror att jag sagt det förut men TACK Erika.Du är en toppentjej   .Nu blir det till att hålla tummarna ännu en gång   


                                                /C

  

Ovido - Quiz & Flashcards