Alla inlägg under oktober 2010

Av Camilla - 7 oktober 2010 14:18

Nu har det regnat sen jag slog upp dom blå imorse.Ledigt igår o idag för det blir jobbarhelg.Började gårdagen med att backa på en av mina speglar ute på gräsmattan som hade blåst omkull   J-vla skit!!!!!! Sju års olycka nu eller???Hmm,blir inte kul att ta hand om den men den får ligga så länge så ingen mer olycka händer.Den blev typ,pulveriserad.Hade ingen lust att träna igår så det blev inte ett jota o idag har jag ingen lust heller.Man blir ju blöt   .Va på Sala BK i Lördags.Vi synkade bra så vi slutade på 173,5p fast det blev omläggning på Platsliggningen.Min lilla pärla   I Söndags morse drog jag o Agge till Södertälje BK för att Exteriörbeskriva Troija för Korningen.Det va massor av bruksraser där.Inte mer än 6st rottisar.Jösses vilken tid det tog.Det skulle mätas på längden,bredden o tvären.Kolla vinklar o vrår.Madeleine som våran beskrivare hette kastade iväg sitt ciggpaket.Troija stod som förstenad och det gick fort att kolla igenom henne då.Vilken koncentrationsförmåga.Inget tjafs när vi skulle räkna tänderna heller!

Om hon blev godkänd?!  YEESSSS   

I rutan om öronen står ikryssat : FÖR STORA   



                                              /C


  

Ovido - Quiz & Flashcards