Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Snart flyttdags!!!

Av Camilla - 12 maj 2011 10:35

Ja,nu är dom små livet snart flyttfärdiga,jösses vad tiden går.På Lördag åker Hook & Cleo,på Torsdag åker Cheer o till nästa helg åker Cruella.Cinderella,Copy & Chakana letar efter rätt husse/matte.Igår kväll åkte jag med hela terroristligan till Veterinär Monika.Dom skötte sig exemplariskt allihopa o dom va helt slut när vi kom hem.På Söndag ska jag o Troija gå MT banan på Bro-Håbo BK.Håll alla tummar o tassar för att hon blir GODKÄND!!!Bjuder på nytagna bilder från alldeles nyss!



                                                  
            /C

       

 

 
 
Ingen bild

Lena

15 maj 2011 20:19

Messade dej imorse, och när jag ringde dej vid 15 tiden så förstod jag att jag har fel mob.nr till dej..Surt..När jag kom till klubben så hade du precis gått klart och åkt hem !!

Men grattis hörde att du nu har en Korad hund..

Kram
Lena å Märta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 juli 2012 13:05


  I Måndags var vi i Uppsala o tävlade Agility.Ruff & Flisan hade en toppenformdag o tog en pinne i Hoppklass.Dom placerade sig 6:a av 47 startande   Grattis!Bra jobbat!!     ...

Av Camilla - 30 juni 2012 16:42

  Ja,då har man snart haft en veckas semester.3 kvar o det e sååå skönt.Vädret är inte det bästa dock    Körde Flisan & Agge till Arlanda i Torsdags morse.Vi har bjudit dom på en vecka på Kreta.Hoppas verkligen att allt är/blir toppen för dom.Val...

Av Camilla - 16 juni 2012 16:54


  Full fart i lådan nu då bebbarna är lite drygt 2 veckor gamla.Alla har öppnat sina ögon o upptäckt varandra,så det är full träning med att använda sina 4 ben oxå.Skall o morrningar ingår oxå i övningarna haha.Dom ä sååå ljuvliga o mamma Gaia ...

Av Camilla - 27 maj 2012 14:37


  Magen på Gaia växer så det knakar.I går va Flisan & Ruff på tävling i Väsby.Jag bjuder på film från min nyinköpta filmkamera       ...

Av Camilla - 21 maj 2012 16:36

  Då va det dags att börja blogga igen-Tycker jag var riktigt duktig på det förra gången Gaia fick smått.Hon mår jättebra,börjar dock tycka att det är lite tungt.Hoppas för hennes skull att det inte blir så jättevarmt nu dessa cirka 10 dagar som ho...

Ovido - Quiz & Flashcards