Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Inte mycket som är bra nu....

Av Camilla - 3 maj 2011 08:42

...så idag blir det bara KLAGOMÅL   

Helgen har varit skit.Opererade ju bort gallan för ett antal år sedan men får med 1-2 års mellanrum anfall ialla fall.Och i Fredags natt var det dags.Spydde som en gris o skitont såklart.Gick ner 2 kilo bara på helgen.Har fortfarande ömhet o lite ont så jag är hemma från jobbet.Ingo & Ruff åkte upp till Norrtälje o jobbade o kommer hem idag.Men hade han lämnat in sin deklaration??Nää!!Skulle skjutsa Flisan till Friskis&Svettis igår så då tänkte jag att jag lämnar in den då.Då kunde man inte lämna in den i Bro för dom har minskat ner på inlämningsställen så Agge va gullig att åka med mig till Sollentuna.Tack älskade unge.O Tack älskade Flisan för att du skötte om valparna.Jag har nog världens bästa ungar.Du oxå Jess!!Älskar er så mycket.Ni är bäst      Ja,så upptäcker jag ett sår på Troija efter morgonkissen.Ringer Vet. Johanna -Kan du sy ihop min hund?Ja,så klart säger hon.Kom ni!Min älskade Puma,hon är ju bara bäst hon med.Hon är så snäll o gullig.Bästa hunden i världen   

Fick plötsligt lite PANIK bara att Korningen skulle vara i fara eftersom det är karenstid på medicinering.Men det är lugnt.Penicillinet hinner gå ur kroppen på henne.Skulle kännas hårt att behöva lämna återbud en gång till.Men nu hoppas vi på att det blir av    .Äää,slut på elände??Ja,jag tror o hoppas det   

Nä förresten....DET SNÖAR!!!!!



                                 Hasta La Vista    /C

  

    

 
 
Ingen bild

samaritkrikko.blogg.se

5 maj 2011 19:07

Stackars min lilla millan :-( Jag har oxå haft skitont en gång efter ca 10 år sedan op....det är förjäv.... smärtsamt. Saknar dig kram /krikko

Camilla

6 maj 2011 08:22

Åhhhhh,va du e gullig!!!
Saknar dig med ; ))
Ses på Måndag?!

P & K

 
Annelie

Annelie

6 maj 2011 15:04

Kikar in för att spana lite på dina små godingar:)
Stackars dig,känner igen smärtan,har gått igenom samma..men har du kollat upp din blindtarm?Hade kraftiga smärtor,med kräkningar och gick med det länge,fast jag var bättre i perioder,visade sig att blindtarmen var inflammerad!Så först tog dom den,och efter ett år blev det gallblåsan.Krya på dig!
Mvh Annelie

http://www.brightlightnings.se

Camilla

6 maj 2011 15:43

Hej!

Kanske skulle kolla upp den oxå,är ju en superwomen som aldrig går till doktorn tyvärr.

Tack! /Camilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 juli 2012 13:05


  I Måndags var vi i Uppsala o tävlade Agility.Ruff & Flisan hade en toppenformdag o tog en pinne i Hoppklass.Dom placerade sig 6:a av 47 startande   Grattis!Bra jobbat!!     ...

Av Camilla - 30 juni 2012 16:42

  Ja,då har man snart haft en veckas semester.3 kvar o det e sååå skönt.Vädret är inte det bästa dock    Körde Flisan & Agge till Arlanda i Torsdags morse.Vi har bjudit dom på en vecka på Kreta.Hoppas verkligen att allt är/blir toppen för dom.Val...

Av Camilla - 16 juni 2012 16:54


  Full fart i lådan nu då bebbarna är lite drygt 2 veckor gamla.Alla har öppnat sina ögon o upptäckt varandra,så det är full träning med att använda sina 4 ben oxå.Skall o morrningar ingår oxå i övningarna haha.Dom ä sååå ljuvliga o mamma Gaia ...

Av Camilla - 27 maj 2012 14:37


  Magen på Gaia växer så det knakar.I går va Flisan & Ruff på tävling i Väsby.Jag bjuder på film från min nyinköpta filmkamera       ...

Av Camilla - 21 maj 2012 16:36

  Då va det dags att börja blogga igen-Tycker jag var riktigt duktig på det förra gången Gaia fick smått.Hon mår jättebra,börjar dock tycka att det är lite tungt.Hoppas för hennes skull att det inte blir så jättevarmt nu dessa cirka 10 dagar som ho...

Ovido - Quiz & Flashcards