Alla inlägg under juli 2010

Av Camilla - 15 juli 2010 11:50

Ja,nu är det 7 arbetsdagar kvar sen blir det en välförtjänt semester   .Har väl inte sådär jättemycket planerat men en tur till Göteborg o ev.High Chaparall står på schemat.Sen blir det väl små turer här hemma som Fjäderholmarna,en tur med räkbåten.Ja bara njuta av livet för nu mår jag såååå bra   Kanske kan klämma in någon lydnadstävling oxå.Försökte få efteranmäla mig till både Valbo o Avesta men fick nobben   .Ja så är det när man inte kan vara ute i tid....Igår va vi med Ingvar till Tierp o hoppade fallskärm.Han fick det av oss i 50-årspresent förra året men så har det inte blivit av.Men igår va det dax.Kanonväder.Måste erkänna att jag va nog mer nervös än honom.I hoppet innan så va det ett gäng stuntkillar som provade på nya saker.Tyvärr fick en av dom åka iväg med ambulanshelikoptern.Hoppas det inte gick alltför illa   


                    Ha det bäst,nu ska jag ut o hoppa i poolen   /C

  

  

  

  


Av Camilla - 4 juli 2010 20:14

Helt underbart om ni frågar mig,Midsommar va helt fantastiskt trevlig.Vi va hemma hos Ullis o Leffe.Charlie (Flisans boyfriends) föräldrar.Vi va väl ca 50 pers som hade 5 kamp,käkade gott o partade   Midsommardagen va väl mindre rolig   men det va det värt.Buddy o Humlan har nu flyttat hemifrån o vi önskar dom nya Familjerna Lycka Till med allt   .Imorgon ska jag o Troija sätta igång på allvar med träningen.Har ju legat ganska rejält på latsidan sedan hon kastrerades.Nu   .....I går kväll va jag o Ingvar i Ulriksdals slottsträdgård o tittade på Life of Bellman.Kan strängt rekommenderas.En underbar musical i rockstil.



                                         Puss o Kram      /C


  

  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards