Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Fortfarande hemma : (

Av Camilla - 6 maj 2011 08:26

Ska väl må bättre efter helgen,så jag får återse mina kära vänner o arbetskmrater på Måndag.Dom sista dagarna har det väl inte hänt så mycket.Har mest slappat o tagit hand om mig själv.Tycker det har varit för kallt ute för valparna men igår va dom ute en ordentlig stund.Ohhh,vad det uppskattades.Dom va som kalvar på grönbete   .Nu ska det hela nästa vecka bli fint.På Onsdag ska vi ju till Monika och bli bes,vacc m.m   Min älskade Troija tålde inte Penicillinet hon fick så hon går bara här o spyr,vi kom fram till att hon ska vara utan medicin   .Hoppas vid gud att det går bra ändå.Ska delta i en kurs i Tävlingspsykologi hela dagen imorgon så vi får se om "veckobilderna" på puppisarna fotas idag eller imorgon.På Hook,Cheer & Chakana har öronen rest sig.Och Crunch ligger exakt som pappa Ruff o sover.



                                    På återseende   / C

          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 juli 2012 13:05


  I Måndags var vi i Uppsala o tävlade Agility.Ruff & Flisan hade en toppenformdag o tog en pinne i Hoppklass.Dom placerade sig 6:a av 47 startande   Grattis!Bra jobbat!!     ...

Av Camilla - 30 juni 2012 16:42

  Ja,då har man snart haft en veckas semester.3 kvar o det e sååå skönt.Vädret är inte det bästa dock    Körde Flisan & Agge till Arlanda i Torsdags morse.Vi har bjudit dom på en vecka på Kreta.Hoppas verkligen att allt är/blir toppen för dom.Val...

Av Camilla - 16 juni 2012 16:54


  Full fart i lådan nu då bebbarna är lite drygt 2 veckor gamla.Alla har öppnat sina ögon o upptäckt varandra,så det är full träning med att använda sina 4 ben oxå.Skall o morrningar ingår oxå i övningarna haha.Dom ä sååå ljuvliga o mamma Gaia ...

Av Camilla - 27 maj 2012 14:37


  Magen på Gaia växer så det knakar.I går va Flisan & Ruff på tävling i Väsby.Jag bjuder på film från min nyinköpta filmkamera       ...

Av Camilla - 21 maj 2012 16:36

  Då va det dags att börja blogga igen-Tycker jag var riktigt duktig på det förra gången Gaia fick smått.Hon mår jättebra,börjar dock tycka att det är lite tungt.Hoppas för hennes skull att det inte blir så jättevarmt nu dessa cirka 10 dagar som ho...

Ovido - Quiz & Flashcards