Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Utställning

Av Camilla - 28 augusti 2011 18:38

Min käre man skulle vara borta hela dagen idag så sent igår kväll mailade jag Rottweilerklubben som hade utställning i Sollentuna idag o frågade om jag kunde få efteranmäla.Och det fick jag   .Så imorse så packade jag & Buddy väskan o for dit.Domarändringen var ju inte till någon nackdel direkt.Per-Erik Wallin skulle döma o han kan ju Corgisarna utan & innan!

Är så nöjd med Buddy´s kritik....


5 mån hane.Vackert maskulint huvud.Utm öron.Flott hals.Stark rygg.Välburen svans.Lång rymlig bröstkorg.Utm benstomme.Utm Cardifront.Bra tassar.Bra vinklar runt om.Fantastiska rörelser för en så ung valp.Vacker Merlefärg.

Det räckte dock inte till någon BIS plac.Oerhört många vackra valpar   


                                                  
    / Camilla

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 juli 2012 13:05


  I Måndags var vi i Uppsala o tävlade Agility.Ruff & Flisan hade en toppenformdag o tog en pinne i Hoppklass.Dom placerade sig 6:a av 47 startande   Grattis!Bra jobbat!!     ...

Av Camilla - 30 juni 2012 16:42

  Ja,då har man snart haft en veckas semester.3 kvar o det e sååå skönt.Vädret är inte det bästa dock    Körde Flisan & Agge till Arlanda i Torsdags morse.Vi har bjudit dom på en vecka på Kreta.Hoppas verkligen att allt är/blir toppen för dom.Val...

Av Camilla - 16 juni 2012 16:54


  Full fart i lådan nu då bebbarna är lite drygt 2 veckor gamla.Alla har öppnat sina ögon o upptäckt varandra,så det är full träning med att använda sina 4 ben oxå.Skall o morrningar ingår oxå i övningarna haha.Dom ä sååå ljuvliga o mamma Gaia ...

Av Camilla - 27 maj 2012 14:37


  Magen på Gaia växer så det knakar.I går va Flisan & Ruff på tävling i Väsby.Jag bjuder på film från min nyinköpta filmkamera       ...

Av Camilla - 21 maj 2012 16:36

  Då va det dags att börja blogga igen-Tycker jag var riktigt duktig på det förra gången Gaia fick smått.Hon mår jättebra,börjar dock tycka att det är lite tungt.Hoppas för hennes skull att det inte blir så jättevarmt nu dessa cirka 10 dagar som ho...

Ovido - Quiz & Flashcards