Alla inlägg under augusti 2010

Av Camilla - 28 augusti 2010 14:34

.....klubbmästarna i Agility 2010          

 

 

                          Flisan & Ruff

 

        http://www.youtube.com/watch?v=qTTxIjUkPy0 

 

  

 

Av Camilla - 23 augusti 2010 20:28

Så va då denna sommarn´s semester slut.Har mest varit hemma o fixat o donat.Vi har varit i Tallinn en sväng o bott på hotell.Jag,min älskling,Agge o Flisan åkte.Jess va snäll o stannade hemma o passade dogsen.Hon är ju i Turkiet nu så det är väl inge synd om henne   .Saknar henne.Började förresten semestern med att gå med i Pridekarnevalen.Vilken upplevelse!!!!Vi gick tillsammans med SKK så hundarna gick med.Dom klarade av allt folk o oväsen galant.Dom va såååå COOOOOLA!!!Fast det visste jag ju förstås   .Buddy el.Bison som han nu heter tittade in när dom va på väg hem från Dalarna för ngr veckor sedan.Humlan passade vi nu i helgen för Husse & Matte skulle gifta sig.Vi önskar dom all lycka   .Jag o Troija drog till Gnesta i Onsdags för att tävla Lydnadsklass 1.Vi hamnade överst på pallen med 180,5p.Tror att jag skiter i LP o drar igång med klass 2.Min älskling,hon e bäst   


                                  Slut för nu.....      /C

        

Ovido - Quiz & Flashcards